tiistai 17. huhtikuuta 2012

Yöllinen murtovaras ja luulosairauksia

Hanna on herännyt keskellä yötä epäilyttäviin ääniin. Tässä hän jakaa öiset tapahtumat Jennin kanssa. Myös jokin muu asia on nyt kovasti mielen päällä...

From: Hanna
To: Jenni

No niin, heräsin yöllä kello 4 ja jotakin kauheaan rymähdykseen ja lasin särkymisen ääneen. Niin...

Voit kuvitella reaktioni. Kuulin selvästi, että se tuli juuri minun asunnostani, todennäköisimmin olohuoneesta. Hiippailin ensin paniikissa makkarissa ja mietin,
että mitä vittua minä nyt teen ja koetin kuulostella, että liikkuuko siellä asunnossa joku. Sitten rohkaistuin ja totesin, että perkele minähän lähden katsomaan...
Lähdin semmoiseen CSI- tyyliin hiippailemaan ja tarkastamaan ensin vaatehuoneen ja kylppärin, että onko sinne piiloutunut joku...

Sitten tulin olkkariin.

Noh, siellähän se oli minun peili tippunut alas seinältä ja särkynyt tuhannen **llun päreiksi. Laskin siinä paniikissa nopeasti, että tämä on nyt neljäs peili joka minulla
särkyy tänä vuonna, joten naimaonenni on nyt mennyttä 28:ksi vuodeksi.

Tajuttuani tämän, kiorsin ja palasin takaisin makkariin. Kaiken varalta tarkistin silti vielä sängyn alusen.

Vittu.

Ai niin muuten, minulla on korvaneduskasvain. Minulla oli se jo viime vuonna, mutta nyt se on tullut takaisin. Silloin diagnosoin sen ihonalaiseksi finniksi. Nyt olen ranssannut sitä koko vitun aamun. En mene Googleen. Mutta mikä vittu se olisi, korvanedussyöpä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti