lauantai 7. huhtikuuta 2012

Aamuiset katastrofit, vol. 12 987 376

 Hannalla on usein kiire, etenkin aamuisin. Kiireessä usein kaikki tuntuu menevän pieleen, ja niin kävi myös Hannalle eräänä talvisena aamuna, kun hän oli jälleen kerran myöhässä. Onneksi kiire kuitenkin hellitti heti työpöydälle päästyään, sillä hän löysi netistä varsin mielenkiintoisen artikkelin...

"From: Hanna
TO: Jenni

Kerronpa vitutusaamuni.

Ensin LUISTELIN töihin. Kyllä, LUISTELIN. Luistimia minulla ei tietenkään ollut, vaan aivan tavalliset kengät, mutta jääkenttää kuitenkin löytyi oikein kotoa töihin saakka.
No, tietenkin siinä kun minähän en ole erityisen hyvä luistelija, niin olin tietenkin jo
melkein myöhässä kun pääsin tuonne työpaikan alaovelle. Minulla oli siinä vaihessa MINUUTTI aikaa ehtiä työpisteelleni ennen vuoroni alkua.

Ryntäsin sitten hisseille pää kolmantena luistimena ja painoin nappia kiihkeästi.

No, voitkin varmaan jo arvata..? Hissihän oli TIETENKIN epäkunnossa, kuinkas muutenkaan! Eipä siinä sitten muuta kuin kauhealla raivolla juoksemaan portaita viidenteen kerrokseen. Samalla täytyi tietenkin kokoajan kirota ääneekkäästi, että kaikki varmasti kuulivat vitutuksen tason siinä vaiheessa.

Lopulta pääsin viidenteen kerrokseen huomatakseni, että konttorin ovihan onkin lukittu täältä rappusista tullessa, mutta hissillä pääsee ilman avainta. Ja minullahan ei luonnollisestikaan ollut avaimia mukana. Siellä minä sitten kolistelin ja meuhkasin, että joku tulisi avaamaan.
Lopulta respatäti huomasi minut ja avasi oven.

Olin sitten 2 minuuttia myöhässä. Ryömin vaivihkaa työpisteelleni, eikä kukaan edes huomannut että olin myöhässä. VITTU! Minä en voi ymmärrää, että miksi jos yksi asia menee pieleen niin menee kaikki muutkin?

Muuten, joko näit Iltasanomien sivuilla vertailun eri maiden miesten miehisistä keskimitoista? Enkä tarkoita nyt koko miehen keskimittaa.13, 77 cm oli Suomen keskimitta. Perkele, tässähän joutuu muuttamaan käsityksensä ihan täysin. Minä olisin luokitellut tuon kokoisen elimen ehkä kastiin "melko onneton".

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/Penikset%20laitettiin%20maailmankartalle%20-%20Suomi%20voitti%20Ven%C3%A4j%C3%A4n%20h%C3%A4visi%20Ruotsille/art-1288378111323.html

Anteeksi, unohdin että olimme päättäneetkin ettemme enää sekaannu minkään kokoisiin mulkkuihin, etenkään kokovartalomulkkuihin."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti